1اقامت کانادا


1خلاصه مقاله


هدف کنپارس از همان گام نخست ”موفقیت ایرانیان در سرزمین جدید“ بوده است و از آنجا که ”رمز موفقیت، آگاهی است“ مدیریت کنپارس تلاش کرده است در کنار سایت خبری تحلیلی ”ParsCanada.com“ و تولید و ترجمه آثار ارزشمند و خواندنی به صورت کتابچه ها، نشریات الکترونیکی و پادکست های رادیویی و علی رغم بالا بودن هزینه های تولید و محتوای چاپی؛ با هدف آموزش هرچه بیشتر ایرانیان علاقمند به زندگی در سرزمین جدید و موفقیت ایشان در یافتن کار مناسب و داشتن زندگی هرچه بهتر، مجموعه کتاب های ”چگونه“ را با بهره گیری از توان افراد متخصص منتشر کند. بی شک بالا رفتن آگاهی متقاضیان مهاجرت منجر به آمادگی هرچه بهتر ایشان برای ورود موفق به جامعه و بازار کار در سرزمین مقصد می گردد و این مهم برای مهاجر و کشور مهاجر پذیر سودمند و موجب افتخار هرچه بیشتر جامعه ایرانیان است.

 ”چگونه در کار و زندگی موفق باشیم؟“ ”چگونه رزومه شغلی بنویسیم؟“ و چگونه در مصاحبه شغلی موفق باشیم؟“ از جمله کتابهای مجموعه موفقیت چگونه“ هستند که دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس تلاش کرده است با وسواس و دقت نظر بسیار آنها را انتخاب، ترجمه، ویراستاری و آماده نشر کند. آنچه در ادامه می خوانید خلاصه یکی از فصل های بخش یکم کتاب "چگونه به شغل دلخواه خود برسیم؟" می باشد.

مقدمه: 

کاریابی، نانوتکنولوژی نیست. شما می‌توانید در هر چیزی که به شما نشان می‌دهم، منطقی منطبق با عقل سلیم بیابید و تعجب کنید که چرا خودتان به آن نکته توجه نکرده بودید. شما می‌توانید همین هفته، تلاش‌های خود در راستای کاریابی را به مسیرهای جدیدی هدایت کنید و پاداش این تلاش‌ها را در تمام عمر شغلی و حرفه‌ای‌تان بگیرید. این کارها شدنی است.

همه افراد در هنگامی که به دنبال کار می‌گردند، احساس آشفتگی و سردرگمی می‌کنند. شما تنها کسی نیستید که این حس را دارید، اما اگر چه زمانی این سردرگمی‌ها در کاریابی، امری رایج و عادی بود، اما زمانه تغییر کرده است. امروزه کاریابی بخشی جداناشدنی از زندگی مدرن است. هر شخص در هر چهار سال یک بار مجبور به کاریابی می‌شود. زمانه تغییر کرده است و امروزه کاریابی، عامل ثابتی در زندگی همه افراد است.

از آن‌جا که نکته‌ی مذکور برای همه قابل درک است، وقتی که طرح حمله را سازمان‌دهی و دنبال کنید، افراد بسیار فراوانی را خواهید یافت که آماده‌اند در صورت امکان به شما در مسیری که در پیش گرفته‌اید کمک نمایند.

ما در روزگاری زندگی و کار می‌کنیم که سرشار از تغییرات بزرگ است. وقتی شما به دنیا آمدید، جهان هنوز جایی بود که سخت‌کوشی و ایثار می‌توانست منجر به امنیت شغلیِ بلندمدت و پایدار شما شود و به شما کمک کند تا به شیوه‌ای قابل پیش‌بینی، پله‌های موفقیت را یکی یکی طی کنید. اما روزگاری که اکنون در آن کار می‌کنید، روزگاری کاملا متفاوت است: شرکت‌ها هنوز از کارمندان خود انتظار دارند سخت‌کوش و فداکار باشند، اما وفاداری آن‌ها به کارمندان، فقط به سوددهی آن‌ها بستگی دارد. شما در این بازار، تاریخ مصرف دارید.

زمانه‌های مختلف، استراتژی‌های مختلفی را برای بازاریابی و موفقیت شغلیِ بلندمدت می‌طلبد. امنیت شغلی و رشد حرفه‌ای که پدران ما برای خود متصور بودند و انتظارش را داشتند، مقولاتی مربوط به گذشته و گذشتگان است. واقعیت‌هایی که امروزه ما با آن مواجه‌ایم را می‌توان به زبان اعداد بیان کرد:

 

نویسنده: مقالات, مقالات مهاجرت,Articles,Immigration articles, wiki4study.com, farshad aryan,Immigration Arian Group, Immigration Aryan Group, گروه مهاجرتی آریان, موسسه مهاجرتی آریان, Aryan Immigration Institute 1فرشاد آریان - 1395/03/14